Vaaa skaaa jaa göra!!

Det svaret fick jag en gång av en affärsidakare i Navestad centrum.
Han var tvungen att slå igen sin butikoch jag frågade varför? 
Han sa det på
klingande svenska med brytning.
Han slog ut armarna sa det, men inte med uppgivenhet utan mer, jaha nu måste jag komma på nåt nytt!!

Jag har använt hans ord massor av gånger:
Vaa skaaa jaaa göra?
Och jag har alltid ett leende inom mig!
Han vet nog inte att de orden satte sig hos mig.
Han vet nog inte att jag använder frasen.
Han vet nog inte att jag kommer ihåg det som igår.

Vad har du sagt som någon kommer ihåg?
Som du inte förstår hur mycket de orden betydde!
Som någon därute tänker på!!

Stort va!

Alla vi gör intryck!!

Vaaa skaaa jaaa göra!!!

Kramisar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0