Hånad

Återigen har man blivit hånad för att jag bloggar!
Pust suck och stön och det av människor som inte ens kan söka jobb på nätet själva.
Men hallå som en tonåriing skulle säga!!!
Vart finns självkritiken
Å andra sidan vem är de som ska slå ner på någon som delar sina tankar, när de själva inte kan utrycka sina i ett samtal.
Varför? ja det kan man fråga sig

Och varför väljer jag att fortsätta?
Jag fick en kram idag av en kär vän som sa:
Va modig du är som vågar! Tack Eva !!! Den kramen värmde!

Ni får nog stå ut med mig "gammel-kärringen" ett tag till.

När jag slutar så gör jag det för att jag vill sluta.

Är för gammal för att sänkas av dumma ord.
Det har jag redan gjort för många gånger.

Kramar till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej på dej

Klart du ska fortsätta blogga.

Att blogga är att skriva av sig, som att prata av sig, som att göra av med lite tyngder...



Det blir en dagbok man nån gång senare i livet kan titta tillbaka i och minnas, minnas olika stunder och känslor!

Kram på dej

2011-10-15 @ 00:04:50
URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/
Postat av: anneli

Tack Jenny! Största kramen till dig !!

2011-10-15 @ 00:30:51
Postat av: Ena

hmm... det är väll ingen som ska bestämma över oss, om man bloggar eller inte... fjantigt av den personen.

2011-10-20 @ 17:30:09
Postat av: Anonym

Ja du Ena den här tanten är det svårt att få tyst på !! Det vet du :) ! Kram på dig

2011-10-20 @ 19:12:19
Postat av: Ena

Ja och den där tanten är så god så man vill inte få tyst på henne :D

2011-10-21 @ 14:54:33
Postat av: Anneli

Vad söt du är Ena !! Det är lätt att vara god om man haft en tjej som dig runt omkring sig! Kram igen

2011-10-21 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0