Mitt liv? Vad är det ?

Livet är inte den tid utan de stunder man minns!
Så sant så sant, tom reklamfilmen från ett resebolag har tagit fasta på det.

Ett gammalt kinesikt ordspråk är:
Om du väntar för länge på att ta nästa steg så får du tillbringa livet på ett ben.

Jag har nog stått på ett ben väldigt många år om man räknar efter :-) !!
Det är så lätt att ge goda råd men det är svårare att följa dem själv.
Jag har försökt att leva efter:
Carpe Diem!
Men men har jag lyckats? Sisådär kanske eller jag har försökt i alla fall!

Alla människor skulle må bättre om man levde för stunden och med en mening!

Att det ska vara så svårt!?

Det kanske är meningen att man inte ska lyckas helt för då har man ju inget att kämpa för!

Ha en fantastiskt underbar helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0