Änka vid 35

Att missta sin största kärlek vid 35 års ålder är inte lätt!!
Att dessutom ha två små barn då är inte lättare!!!
Det värsta jag gjort i hela mitt liv var att berätta för barnen:
 "Pappa kommer inte hem mer"
Det gör fortfarande ont att tänka orden trots att det är 12 år sen!!

Vad ska jag göra hur ska jag orka vet jag att jag tänkte, allt var dimma!!!
Jag hade två val antingen lägga mig ner och ge upp eller fortsätta, jag valde fortsätta!!
Anledningen: Mina barn!!!

De hade redan mist en skulle de missta mig med, svaret var enkelt för mig ialla fall!!!
Var tvungen att försöka kämpa, oj oj, vilken resa det varit!!

Den dagen för tolv år sen skulle jag nog vilja radera men det går ju inte!

Alla där ute som mist en kär fortsätt att kämpa!!!

Kommer tillbaka med mer tankar kring det här kan jag tänka !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0