Tillbaka :-)

Se där ja !!!

Tänkte sluta och lägga ner bloggen men så fick jag lite lust igen :-) !!

Men vad ska jag skriva om hmmm :-) !!!

Jag är en av de människor som känner:
" Nu är allt hur bra som helst"

Sen smäller det till och allt ändrar sig till det motsatta.

Vad gör man då?

Mitt knep är att när det blåser kallt tänka:
"Är det här det värsta jag varit med om"

För mig är svaret för det mesta:Näääe det är det inte!

Det är så lätt att gräva ner sig i småskit, att deppa ihop !

Småskit , kanske dumt att säga för någon är en bruten nagel det värsta som hänt.

Men livet är i sig en gåta, vi vet inte vad som händer bakom hörnet!

Ett kinesikt ordspråk säger:
Den som förväntar sig svårigheter får uppleva dem två gånger.
När man förväntar sig dem och när de kommer.

Sant tycker i alla jag!

Jag låter som en "positiv nörd" men nix det är jag inte men jag vill vara det.
"En gör så gott en kan "

Gråt när du vill och ofta om det behövs, men glöm inte att skratta mellan gråtattackerna!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Thina

Inte ska du sluta blogga tant Anneli ;) Jag ska nog länka dig på min sida så jag hoppar in emellanåt automatiskt! Och välkommen in till mig :) Kram kära du, saknar dig!

2012-02-02 @ 18:15:58
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Anneli

Är du söt eller är du söt!!! Kramisar från Tanten

2012-02-03 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0