Min dag idag

Vilken dag!
Började med keramik lektion med bästaste Britta. Få skapa med händerna tillsammans med åk 1 -4.
Det är häftigt att se hur mycket det blir av en liten lerklump och se hur det lyser i ögonen på de härliga ungarna. Jag tror det lös i mina ögon med, det var skönt, avslappnande, kreativt, ja allt.
Sen stå ute på rast med en simpel liten tipspromenad, alla härliga samtal med allt från åk 1 - 6. Fantastiskt1
Och solen sken till råga på allt.
Min arbetsdag avslutades med "sluttnings-fotboll", fotboll i backe.  Det går inte kan man tänka, men jösses vad härligt det är att skratta och skratta tillsammans!!

Livet är bra härligt!

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Blogga om kärleken anneli berätta hur fantastiska vi röös är ;)



jag tycker du ska fortsätta blogga är trött på att läsa bobbos vännersbloggar (personer jag inte känner) :)

2011-09-30 @ 12:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0