Im back

Så ja som min käre son säger :-) !!
Efter att några frågat om jag lagt ner bloggandet så kör vi igen !!
Haft lite annat att tänka på och har väl inte kunnat köra den "positiva" anda som jag velat att denna blogg ska ha!

Livet är för kort för att gräva ner sig, shit i brevlådan som jag brukar säga det gör man än då :-) !!

För små saker ibland, små och små ingen kan dömma någon annan det som är litet för en kan vara stort för en annnan.

Jag har försökt att tänka när det händer jobbiga saker:
" Är det här det värsta jag varit med om? "
" Är det här värt alla tårar? "

På första frågan är svaret för mig i alla fall än alltid nej, har varit med om värre!
På andra frågan är svaret för mig alltid ja, det är min kanal, "skiten" försvinner liksom ut ur kroppen med tårarna.
Skönt att ha en kanal !!
Andra har vrede jag har mina tårar, och jösses vad jag har gråtit i min dar :-) !!
Skulle kunnat skapat sjöar :-) !
Men när det väl kommit ur kroppen är det lättare att gå vidare!

Bitterhet är inget för mig!!!

Förlåtelsen är Guds gåva brukar det sägas, upps nu lät jag religös, men frasen är inte så dum.
Tänk att leva och aldrig förlåta, ett liv fullt med bitterhet, ilska mm över vad andra gjort dig ?
Nähe du inget för mig!!!!!

Förlåt när du kan och lev nu!

Vem vet vad som händer imorgon?
Och tur är väl det!!

Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0