Alla helgonsdag

Ja en dag att tänka och minnas!

Mina tankar går av naturliga skäl till ett speciellt håll.

Det är 12 år sen men ändå som igår.
Stod och gjorde pannkakor till barnen när telefon ringer
och en arbetskamrat ringer och säger att det blir inget disco
för det hänt en olycka. Vilken olycka svarar jag.
Min stackars arbetskamrat visste inte !

Hysteriskt började jag ringa överallt, minns det som det var igår.

En dag som idag minns man allt.

Att säga till sina barn: " pappa kommer inte hem!"
Det är det värsta jag gjort, jag önskar ingen det!
Inte ens de jag inte gillar, ingen är värd det.

Alla har vi smärtsamma minnen så är det, jag har mina du har dina!!

Men som jag skrivit så många gånger:
Livet är till för att levas!!!!

Men idag kan vi minnas alla fina människor som en gång fanns hos oss!

Kärlek till alla dem och till alla oss som är kvar i jordelivet!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0