Fredagar

Fredag sköna fredag!

Fredagar har alltid varit speciella i mitt liv (vuxna liv ska jag väl tillägga)
När barnen var små var det alltid god mat och en godisskål på bordet och mys pys i soffan till något TV-program.
Nästan som en lill-lördag, vi firade att helgen var här.
Då vi skulle ses hela dagarna!
Min känsla för fredagar är densamma, men lite annorlunda.
Nu är barnen stora en nästan utflugen, den andra fortfarande hemma ibland ialla fall.
Jag fullständigt älskar att pyssla om, det känns så konstigt att inte göra det på samma sätt längre.

Det borde finnas en träningsskola för föräldrar, hur man skapar sitt egna liv.

Livet efter barn perioden då all tid och tanke gick till barnen.
Helt plötsligt behövs man inte på samma sätt (vilket är bra), vad gör man då ?
För mig som ensam ensam förälder är omställningen enorm.

Nån som har nått tips på hur man gör, eller rättare sagt hur man gör för att skaffa ett eget liv :D !

Ha en bra fredag!

 

Kommentarer
Postat av: Kimmy

HARRYS ;)

2011-10-08 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0