Länge sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev!!!!
Vissa kanske tycker den där gamla tanten vad kan hon tillföra?
Andra kanske gillar att läsa vad som döljer sig i en 49 årig tants hjärna :D !!
 
Jag har så många tankar och det är svårt att sortera ibland, jaja säg gärna det har vi redan förstått haha!
 
När man jobbar med barn som jag så blir man hela tiden påfylld med en massa nyfikenhet, Varför är det så ?, Varför gör man så ? Varför ? Varför?
För mig är det jätte skönt att man frågar sig varför?
 
Många gånger gör man saker bara för att man brukar göra på ett eller annat sätt, men varför?
Har vi som är vuxna glömt bort varför vi gör saker?
 
Barn är så vakna!!!!!
 
Varför ?
 
Jag tror alla behöver tänka just varför, annars kanske man bara gör saker för att det ska vara så elller det brukar vara så eller ...........
 
Tänk varför!!!!!
 
Kramis

Kommentarer
Postat av: Thina

Du har så rätt! Man borde tänka mer på varför än att bara köra på av ren rutin...

2012-11-01 @ 21:11:09
URL: http://superthiniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0